Skip navigation EPAM

In the News

Emerce – By Kadri Nieuwmans

Product Management as an Engine for Better Business Results

In both large and smaller organizations, people and teams are often tired of change. Still, more efficiency is needed. The best-performing companies focus on serving customers and giving space to their product development teams.

There is a proven correlation between organizational performance and product-led software development. The Google DORA (State of DevOps) report proves that the gap between the best and worst performing companies is widening every year. Comparing the elite group with the low-performing companies, it turns out that companies in the first group are 37% more effective in customer acquisition, have 53% better employee experience and higher productivity and recover from incidents 2604 times faster.

Read the full article here. Article opens in Dutch.

Find out how EPAM can help you on your digital transformation needs: https://www.epam.com/services/engineering/platform-and-product-development

Product Management als Motor Voor Betere Bedrijfsresultaten

In zowel grote als kleinere organisaties zijn mensen en teams vaak veranderingsmoe. Toch is er nog meer efficiëntie nodig. De best presterende bedrijven richten zich op het bedienen van klanten en geven ruimte aan hun productontwikkelingsteams.

Er is een bewezen correlatie tussen organisatorisch prestaties en product-led software development., Het Google DORA (State of DevOps) rapport bewijst dat de kloof tussen de best en slechtst presterende bedrijven elk jaar groter wordt. Vergelijken we de elitegroep met de laag presterende bedrijven, dan blijkt dat bedrijven in die eerste groep 37% effectiever zijn in klantenwerving, 53% betere werknemerservaring en een hogere productiviteit hebben en 2604 keer sneller herstellen van incidenten.

Lees het volledige artikel hier.

Ontdek hoe EPAM kan helpen met digitale transformatie: https://www.epam.com/services/engineering/platform-and-product-development

FEATURED STORIES