Skip navigation EPAM

In the News

Vida Economica

EPAM in Málaga Ranked #2 for Best Companies in Spain by LinkedIn

Recently, many industries, tech included, have undergone rapid, impactful transformations in workplace expectations and employee satisfaction; demanding talent acquisition and competitive retention targets require greater emphasis on employee well-being, career development opportunities, and employment quality, not simply compensation and promotions. This sentiment is highlighted by LinkedIn’s 2023 “top companies in Spain awards for career development — placing Málaga’s fast-rising star, EPAM Spain, and its 1,500 team in the #2 position nationally.

EPAM Spain delivers cutting-edge digital engineering services to renowned global brands across diverse industries. It also holds a competitive advantage regarding its commitment to the professional trajectory of its employees. According to a new report by EPAM Continuum, to drive successful digital transformation, senior leaders must understand the business’s totality, including technology, and develop technical and professional capabilities to lead their companies forward. EPAM is leading by example crediting academic training and skills development as cornerstone components of the success of its employees.  The Company’s award-winning talent enablement program underscores its commitment to career development, including reskilling and upskilling programs, unlimited learning resources, and volunteer and mentorship opportunities.

EPAM Spain offers a collaborative work environment with access to a global community of highly skilled experts and unlimited career development opportunities. It allows self-motivated talents to grow their technical and managerial expertise by participating in business development initiatives, executing presales and delivering proof of concepts to clients.

Read the full article here. [Page 37 – Opens in Spanish]

Learn about career opportunities at EPAM: epam.com/careers/epam-spain

EPAM en Málaga obtiene el 2º puesto como una de las Mejores Compañías en España por LinkedIn

Recientemente, muchas industrias, incluida la tecnológica, han experimentado rápidas e impactantes transformaciones en las expectativas del lugar de trabajo y la satisfacción de los empleados.  Los exigentes objetivos de atracción de talento y retención competitiva requieren un mayor énfasis en el bienestar de los empleados, las oportunidades de desarrollo profesional y la calidad del empleo, no simplemente en la compensación y los asensos. Este sentir es destacado por los premios de desarrollo profesional de las "Mejores Empresas en España" de LinkedIn de 2023, que colocan a la estrella malagueña en ascenso, EPAM España, y su equipo de 1,500 personas, en la segunda posición a nivel nacional.

EPAM España ofrece servicios de ingeniería digital de vanguardia a renombradas marcas globales que operan en diversas industrias. También posee una ventaja competitiva en cuanto a su compromiso con la trayectoria profesional de sus empleados. Según un nuevo informe de EPAM Continuum, para impulsar una transformación digital exitosa, los líderes deben comprender la totalidad del negocio, incluida la tecnología, así como desarrollar capacidades técnicas y profesionales para impulsar a sus empresas. EPAM predica con el ejemplo al acreditar la capacitación académica y el desarrollo de habilidades como componentes fundamentales del éxito de sus empleados. El galardonado programa de habilitación de talentos de la compañía resalta su compromiso con el desarrollo profesional, incluidos los programas de actualización y mejora de habilidades, recursos de aprendizaje ilimitados y oportunidades de voluntariado y tutorías.

EPAM España ofrece un entorno de trabajo colaborativo con acceso a una comunidad global de expertos altamente calificados y oportunidades ilimitadas de desarrollo profesional. Permite que el talento autodidacta aumente su experiencia técnica y gerencial, participando en iniciativas de desarrollo comercial, ejecutando fases de preventa y haciendo entrega de pruebas de concepto a los clientes.

Lea el artículo completo aquí. [Page 37}

Conozca las oportunidades de carrera en la EPAM: epam.com/careers/epam-spain

FEATURED STORIES